7.11.2013

Gülümseyin Hayatınızı Çekiyorum!


                                                                                


Daha etkili bir gülümseme için yazıyı lütfen bu melodi eşliğinde okuyunuz..

    07.11.2013

Farkında mısınız bilmiyorum ama dünyadaki acıları anımsatacak bir yığın tanımlayıcıyı her güne özel anmamıza karşın neden bir
"Gülümseme" ya da "İyilik" gününü 
içtenlikle kutlayamıyoruz?

Düşünsenize işe giderek başlıyorsunuz güne ve otobüse binerken gülümseyerek bir "günaydın" diyorsunuz. Asansöre "merhaba" diyerek giriyorsunuz, içtenlikle..

Aslında her günümüz zaten bu şekilde başlıyor olsa mutluluk dolu hissetmez miyiz içimizi?

Yurt dışında yaşadığım süreçte gözlemledim ki insanlar o toplumda bu şekilde yaşıyorlar. Bu bir görgü kuralı ve toplumun normu bu. 

Keşke her norm bu denli huzur buldurup, etkisi hızlı olsa.

Öte yandan eğer ki İstanbul gibi bir şehirde yaşıyorsanız ve bu yönde davranıyorsanız doğru adımı atan sizsiniz, umursamayın. Biliyorum belki bir çok kişinin bilincinde farklı etiketlendirmeler belirdiğini düşüneceksiniz ama unutmayın..


Yazarın -Ahmet Şerif İzgören- da dediği gibi ;


"Psikolojik problemleri olanların %90'ı somurtur..

Gülümsemek zeka belirtisidir." *

Bırakalım biz sağlıklı kalalım :)

ve
gülümsemeler sadece fotoğraflarda kalmasın..

Şimdi gülümseyin..

Hayatınızı çekiyorum.

Sevgiler..

Cansen Yelesen



   

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder