15.11.2013

Ertelenmeyen acı.

Ertelenmeyen acıŞİİR DENEME ÖYKÜ
5,0
    

Bugün ertelenmeyen acının üzerinden 2 sene geçti..

Hissettiklerimi daha içten anlamak için sözcüklere eşlik etmesini sağlayınız
Hungry Ghosts'tan I don't think about you anymore but, I don't think about you anyless

Biraz önce anneni gördüm canım..
Çok donuktu,
anladım..


Hissettiklerimi daha içten anlamak için sözcüklere eşlik etmesini sağlayınız

Biraz önce anneni gördüm canım..
Çok donuktu,
anladım..

          Abim ile aynı şeyi düşünmüşüz ki ben seslendirmiş oldum:
          
          -Abi ne güzel kız değil mi?         
          -Hiç öyle gösterilen, beklenilen veya algılanan şekilde değil bu kız.         
          -Çok da güzel giyiniyor.         
          -Diğer çocuklar da peşinde..


         Bayramın ilk günü olmalı. Abim ile Nurten öğretmenimizdeyiz. Beni kenara çekti, küçülmüş kıyafetleri varmış. Ben de ona bayılırım, her şeyine.. Mutlu oldum, seçerim tabii dedim. Sonra:
-Ben buradan bir iki bir şey alırım da sizin bunları göndereceğiniz bir yer yoksa ben bizim apartman görevlisine götürsem olur mu?
-Tabii dedi.
                    ve elimde üç kocaman poşetle çıktım ben mutlulukla..

         O gece bir güzel hazırladım mis gibi kokan eşyaları, kafamda gülümsemeni tasarladım.

         Bayram dedim..
         Yoktur dedim.
         Bir de ne bileyim yanlış anlarsın belki diye düşündüm..
         Erteledim.
    
         Bir önceki bayramda annemin sana ve kardeşine yaptığı gibi yapmak isterdim..
         Ama imkan..
         Erteledim.


1 gün sonra..
Bayramın bir başka günüydü..
ve sen 
ziyarette olduğun, 4. kattaki evin,
3 tuğla üst üste dizilmiş balkonundan
düştün.
Yoğun bakım..
ve 
ölüm.


28.10.13

Daha çok anın vardı küçük kız..
Okulun en yakışıklısını gördüğünde heyecanlanacaktın pır pır,
Nefret ettiğin bir öğrenmenin olacaktı..
Baban izin vermediğinde ağlayacaktın kızarak
Seni gördüğümüzde ne güzel kız diyecektik daha nice zaman.
İstanbul'da gezip, denizinde dalacaktın öylece..
Liseye gidecektin, üniversiteyi bitirecektin
Aşık olacaktın..
Doyamayacaktın hayata..

Daha çook neden diye sorgulayacaktın hayatı küçük kız..
Ama sen sorgulatmayı tercih ettin.
Çok üzdün küçük kız..
Çok..
Bir şeyler hayallerimizi aldı.

Hep cennetinde kal canım kızım..
ve hep onüçünde.

Cansen Yelesen



"Ağlama anne
Ablam melek oldu.
Eğer ağlarsak ablamın kanadı kırılmış.." 
Hiç ağlayamayan,
kardeşin.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder