20.02.2014

Kanatlarım var ruhumda! - Nil



Her kelimesinde daha güçlü
ve daha özgür bir melodi!

Özgür kız Nil yine yaptı yapacağını 
ve kanatlarımızı hatırlattı..
Bu kanatlar hiç kırılamaz gibi hissettiriliyor,
ruhunun rüzgarı içimize işliyor bu şarkıda.
Hayatın zorluklarına karşı motive eden kelimeler, 
güçlü kişiliğin ürünü olarak dolaşıyor notalarda.
Haydi şimdi zincirlerinizden kurtulun
ve Nil'i kutlayın.


Bir şarkı bize neler katabilir?

1. Başkalarının bizi zincirlemesine karşı çıkıp,
boynumuzdaki bağları koparabiliriz.

2. Hayat anlık buluşmalardan ibaret;
gül ve eğlen!
3. Ben böyleydim, böyleyim ve böyle kalacağım!
Unutma.
4. Hatalarım bana ait ve onlar beni güçlü kılan.
Nil ne demiş:
"Geçmişe gitmem, küsüm gözyaşlarıyla.."
Uygulamalı.

5. Beni kendi yoluna çağırma; yollarımız farklı,
yokuşlarım başka.
Daha güçlüyüm ben,
zorluklarım başka.

6. Yapılamaz denilen her şeyi yapabilirim.
Güçlüyüm!
Düşmem ben,
kanatlarım var ruhumda!

Kanatlarınızı sevin
ve
ruhunuzu hissedin.

Sevgi ile..
Cansen Yelesen



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder