25.03.2014

Elini uzatan fotoğraflar - Tullius Heuer

Tullius Heuer hakkında yazılmış ilk Türkçe yazı..


Brazilyalı Tullius Heuer, benim gözümde
fotoğraf manipülasyon örneklerine örnek katarak hayatını sürdüren bir sanatçı.
Yaratıcı fotoğraf yanılsamaları ile gerçekçiliğini koruyan bu fotoğraflar 
kara kalem mi, photoshop mu diye düşündürten cinsten.
Tullius Heuer imzası taşıyan çalışmalar o kadar inandırıcı ki
gördüğünüzde elinizi uzatmayı bile düşünebilirsiniz..

Yukarıdaki "Don't leave me" -Beni bırakma- adlı çalışma.


Bu eser ise "I'm not a trash!" -Ben çöp değilim!- diyor..

Sanatçı ile ilgili yabancı kaynaklardan araştırma yaparken;
ne hayatına ne de bu işi yapmaya nasıl başladığına dair en ufak bir bilgi bulamadım.
Tek bir ipucu -tabii gerçekten de o ise- 
Iskander1989 takma ismi kullanarak 2,5 seneye yakındır paylaşımlarda bulunduğu bir site.
 Siz de oradaki fotoğrafına baktığınızda, 
1989 doğumlu yani 24 yaşında olduğu izlemine katılabilirsiniz.
Güncel olarak da yorumlara cevap verdiği 
ve yapılan yorumlar ile kendini geliştirdiğini söylediği bu siteye ulaşmak isterseniz:
http://iskander1989.deviantart.com/art/Don-t-leave-me-356114625


"I want my legs back!"-Bacağımı geri istiyorum! diyen bir fotoğraf.

Katılıyor musunuz bilmiyorum ama 
eğer bu genç sanatçı sadece hobi olarak photoshop'a başladıysa
ve bu performansla devam ederse bizi daha çok şaşırtacak gibi.


Tek başınalığı ise böyle ifade ediyor..
"Solitude"


"My love is higher!"
Aşk hep öyle kalmalı..

Sanatçı en sevdiği eseri olarak özlem duyan bu kadını gösteriyor:


Bu sanatçı ve daha fazlası için "Bordo Kaplı Defter"i takip edebilirsiniz.
Sevgi ile..

Cansen Yelesen

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder